Stimati Clienti,

Va informam ca pot exista diferente intre stocul de pe site-ul nostru si stocul prezent in magazin.

In urma plasarii comenzii, veti fi contactat de catre unul dintre operatorii nostri,
pentru a va da mai multe detalii referitoare la disponibilitatea produsului si procesarea comenzii dumneavoastra.

Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati:

0721 53 53 77

contact@sprintmotors.ro

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzi”


Modalitati de livrare

Clientul poate opta pentru una din cele 2 metode de livrare:

1. Livrarea prin curier.

2. Ridicare personala de la sediul SprintMotors.

1. Livrarea prin curier

Vanzatorul va expedia prin curier rapid ( Fan Courier sau UrgentCargus) Cumparatorului produsele comandate la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei. Comenzile vor fi livrate in mod normal in 24 - 48 de ore dupa confirmarea disponibilitatii produselor de catre unul din reprezentantii SprintMotors.

Livrarea GRATUITA pentru comenzi peste 499 lei* in limita a 4 kg.
*Transport gratuit pentru comenzile cu valoare de minim 499 lei* este valabil doar pentru colete de cel mult 4kg.
In cazul coletelor ce depasesc aceasta greutate sau volum, kilogramele suplimentare vor fi achitate de catre client.

Pentru comenzi sub 499 lei, taxa de curierat este de 25 lei (TVA inclus).

*Produsele aflate la reducere sau promotie NU beneficiaza de transport gratuit decat daca valoarea acestora depaseste 999lei.

*Datorita conditiilor dificile de transport, pentru produsele care fac parte din urmatoarele categorii si care se doresc livrate prin intermediul curierului rapid, se percepe o taxa suplimentara in functie de greutate si volum, indiferent de valoare comenzii.

- Anvelope moto

- Jante moto

- Cutii voluminoase

Nu vor fi expediate comenzile in cazul in care nu reusim sa va contactam telefonic pentru confirmarea acestora.

In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, curierul il va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca in termen de 7 zile calendaristice livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda. Cumparatorul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari plus cea veche!

Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorului termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre acesta, comanda va fi anulata.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa verificati cu atentie piesele primite. Sesizarile referitoare la integritatea si/sau continutul coletelor se vor face in momentul livrarii prin redactarea obligatorie a unui proces verbal constatator in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara va fi extrem de greu de solutionat, deoarece firma de curierat nu va putea fi trasa la raspundere.

2. Ridicarea produselor de la sediul firmei:

Clientii care doresc sa ridice personal produsele de la sediul firmei (Str. Imas 37- Iasi) pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate.
Dupa plasarea comenzii un responsabil SprintMotors  o sa va contacteze pentru a va transmite o ora si data aproximativa la care va puteti prezenta la sediu in vederea preluarii produselor.


Program magazin preluari comenzi

Luni - Vineri, între orele 11:00 - 16:00;